دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

نگارخانه

پیام رییس سازمان حج وزیارت به مناسبت ایام الله دهه فجر

پیام رییس سازمان حج وزیارت به مناسبت ایام الله دهه فجر
متن پیام آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج وزیارت به شرح ذیل می باشد :
والفجر و لیال عشر"
مقام معظم رهبری حفظه الله: دهه فجر مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران است.
دهه مبارک فجر، یادآور بصیرت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت مدار است که توانست تحت رهبری داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) آرمانهای خود را با محوریت شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" تحقق بخشد .
امروز یادآور روزهایی است که نهال نوپای انقلاب با خون هزاران لاله در عمق زمستانی تاریک و سرد و سخت، به بار نشست. 
نهال نوپایی که اینک درختی قوی و تنومند است.
اینک در چهل و پنجمین بهار پربرکت انقلاب اسلامی ، یاد و خاطره امام راحل ، شهدای مبارزه با رژیم ستمشاهی ، شهدای هشت سال دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم ، شهدای سلامت و شهدای مدافع امنیت را که خالصانه در این راه پر ثمر ایستادگی کردند، گرامی می داریم و با امام خامنه ای حفظه الله رهبر معظم انقلاب پیمان می‌بندیم که در راه اعتلای ایران اسلامی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی به بهترین نحو عمل نماییم .
اینک در چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی و در آستانه انتخاباتی دیگر ، همگان را ترغیب به حضوری پررنگ می نماییم چراکه این ثمر و نتیجه به دست آمده از جمله استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی در پای صندوق های رای رخ نمایی خواهد کرد و مشتی محکم بر دهان دشمنان و معاندان خواهد بود.
همچنین خانواده بزرگ حج و زیارت کشور دولت محبوب و مردمی خدمت گزار نیز در چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی تاکید می نماید که در راه منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولت محترم و خدمت گزار گام برمی دارد و خدمت رسانی به مردم پاک و متدین را سرلوحه خویش قرار داده است.
مدیر ارشد امتیاز به خبر :