یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
EN

نگارخانه

پیام تسلیت رییس سازمان حج و زیارت در پی جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان

 

  •  
  • پیام تسلیت رییس سازمان حج و زیارت  در پی جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان

سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت کشورمان در پی جنایت تروریستی و کوردلانه در گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و جراحت جمعی از هموطنان مان شد، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت در متن این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
در سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، هزاران نفر از هموطنان عزیز از اقصی نقاط کشور برای گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها و آزمون وفاداری در مکتب حاج قاسم ، در گلزار شهدای کرمان ، حلقه معرفت تشکیل داده بودند که توسط ایادی دشمن بزدل، مورد هدف عملیات تروریستی قرار گرفتند .
در این میان جمعی از زائران و هموطنان کشورمان به شهادت رسیده و جمعی نیز مجروح گشتند.
در این عملیات کوردلانه و تروریستی ، خون پاک انسان هایی بی گناه و آزاده و شهروندان عادی توسط ایادی رژیم صهیونیستی بر زمین ریخت . هرچند جانباختگان به فیض عظیم شهادت نائل گشتند و به خیل سعادتمندان امت محمدی پیوستند لیکن کام مردم شریف ایران را در ایام ولادت صدیقه طاهره ، حضرت زهرا سلام الله علیها، تلخ ساخت و همه ما را در غم و اندوه فرو برد.
سازمان حج و زیارت و خانواده بزرگ آن، این مصیبت عظمی را به محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ، نائب بر حق ایشان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مد ظله العالی ، خانواده های محترم شهدای این حادثه، ملت عظیم الشان ایران اسلامی و همه آزادگان جهان تسلیت می گوید و از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت می نماید .
سید عباس حسینی
رئیس سازمان حج و زیارت
 

مدیر ارشد امتیاز به خبر :