دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت: رشد 54 درصدی اعزام های عتبات عالیات در سال 1402نسبت به سال گذشته/آخرین آمار اعزام ها در پاییز امسال

 

رشد 54 درصدی اعزام های عتبات عالیات در سال 1402نسبت به سال گذشته/آخرین آمار اعزام ها در پاییز امسال

معاون عتبات عالیات سازمان حج وزیارت به تشریح اقدامات صورت گرفته در 9 ماهه سال 1402 پرداخت و از رشد اعزام ها نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛آقای حمید رضا محمدی معاون عتبات سازمان حج و زیارت درباره اعزام های آذرماه و پاییز امسال گفت: در پاییز امسال از بازه زمانی مهر ماه تا کنون نزدیک به 173 هزار نفر به عتبات عالیات مشرف شده اند که این تعداد درسال گذشته نزدیک به 133 هزارنفر بود که این نشان می دهد شاهد رشد 30 درصدی اعزام ها نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.
وی با بیان اینکه اعزام های این دوره که از ابتدای آذرماه آغاز شده و تا 16 دی ماه ادامه دارد به خوبی در حال انجام است گفت: تا پایان آذر ماه حدود 60 هزار ظرفیت توسط شرکت های مجری ایجاد شده که 52 هزار و 200 نفر اعزام شده اند.
معاون عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: برای نیمه اول دی ماه که جزو این دوره می باشد نیز بیش از 30 هزار ظرفیت ایجاد شده که 4 هزار و 500 نفر نام نویسی کرده اند و فرصت برای سایر متقاضیان نیز وجود دارد.
وی افزود: به عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت که متقاضی سفرهای زیارتی به عتبات عالیات هستند میتوانند با مراجعه به سامانه عتبات نام نویسی انجام دهند.
معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به آمار 9 ماهه اعزام ها گفت: طی بازه زمانی ابتدای سال تا انتهای آذر ماه نزدیک به 373 هزار نفر نام نویسی و اعزام صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 54 درصدی را شاهد هستیم .
وی تصریح کرد: 27 درصد اعزام های سازمان حج و زیارت هوایی و 73 درصد نیز زمینی بوده است.

مدیر ارشد امتیاز به خبر :