دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

نگارخانه

متقاضیان ورود به چرخه کارگزاری سفرهای زیارتی بخوانند؛ فراخوان معاونت آموزشی عتبات تا 15 دی ماه

 

  •  
  •  

متقاضیان ورود به چرخه کارگزاری سفرهای زیارتی بخوانند؛ فراخوان معاونت آموزشی عتبات تا 15 دی ماه

فراخوان معاون آموزشی عتبات سال 1402 در سامانه جامع کارگزاران به نشانی kargozaran.haj.ir آغاز گردیده و متقاضیان می توانند تا 15 دی ماه نام نویسی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ دفتر راهبری و نظارت برامور کارگزاران اعلام کرد: به منظور شناسایی متقاضیان ورود به حوزه کارگزاری حج و زیارت، فراخوان معاون آموزشی عتبات سال 1402 در سامانه جامع کارگزاران کارسازی گردیده است .
برنامه زمانبندی:
*پایان زمان شرکت در فراخوان توسط متقاضی: 15 دی ماه 1402
*احراز صلاحیت اولیه توسط دفتر حج و زیارت استان: 16 دی ماه لغایت 29 دی ماه 1402
*آغاز دوره های آموزشی: 15 بهمن ماه 1402 لغایت 31 فروردین ماه 1403
*احراز صلاحیت تخصصی 1 اردیبهشت لغایت 15 اردیبهشت 1403
نکات قابل توجه:
1‏- به منظور کاهش تردد متقاضیان به دفتر حج و زیارت استان، مرحله تأیید اولیه اطلاعات توسط دفتر حج و زیارت استان، پس از شرکت فرد در فراخوان و در زمان پاسخ استعلام دفتر حج و زیارت استان صورت خواهد پذیرفت.
بدین ترتیب، متقاضی، صرف تکمیل اطلاعات خود در سامانه جامع کارگزاران، قادر خواهد بود در فراخوان شرکت نماید.
2‏- لازم است کاربر محترم دفتر حج و زیارت استان، در خصوص تأیید اطلاعات متقاضیان نهایت دقت را مبذول نموده و موارد نقض رسماً توسط آن مدیریت محترم به این اداره کل اعلام گردد.
3‏- دستورالعمل و معیارهای احراز صلاحیت اولیه و فرم های مورد نیاز، متعاقباً توسط این اداره کل اعلام می گردد.
4‏- لازم است کلیه مدارک متقاضیان (کارت ملی (پشت و رو)، کلیه صفحات شناسنامه، کارت پایان خدمت، مدرک تحصیلی و . . . ) در قسمت تصاویر پروفایل شخصی متقاضی اسکن و بارگذاری گردد.
5‏- به منظور جذب حداکثری متقاضیان ورود به عرصه کارگزاری حج و زیارت، تدابیر لازم برای اطلاع رسانی از بسترهای مناسب مانند صدا و سیمای استانی، شبکه های اطلاع رسانی استانی و محلی و ... با هماهنگی اداره کل محترم روابط عمومی، توسط آن مدیریت محترم اتخاذ گردد.
6‏- با توجه به تغییرات به عمل آمده در صفحه ورود سامانه جامع کارگزاران، ثبت نام اولیه متقاضیان فاقد اطلاعات در سامانه جامع کارگزاران، از طریق لینک مربوط به ثبت نام پنجره ملی خدمات دولت هوشمند صورت خواهد پذیرفت.
*در پایان تاکید می شود که متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر حج و زیارت استان محل سکونت خود تماس حاصل نمایند.

مدیر ارشد امتیاز به خبر :