دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

نگارخانه

رییس سازمان حج و زیارت در حاشیه حضور در اجتماع مردم تهران

رییس سازمان حج و زیارت در حاشیه حضور در اجتماع مردم تهران

مجامع بین المللی نسبت به جنایات رژیم اسراییل سکوت نکنند/ضرورت حمایت از مردم مظلوم غزه

رییس سازمان حج و زیارت ضمن همدردی با مردم مظلوم غزه و ابراز انزجار از رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی، از مجامع بین المللی خواست که سکوت پیشه نکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت کشور عصر امروز چهارشنبه در حاشیه اجتماع پرشورمردم تهران در محکومیت رژیم اسراییل در کشتار مردم بی دفاع غزه در جمع خبرنگاران، نسبت به جنایات سفاکانه این رژیم کودک کش واکنش نشان داد.
وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در خصوص نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت: امروز جنایات بی شرمانه ای در غزه صورت گرفته و قلب مردم ایران اسلامی به درد آمده است؛ امروز حضور مردم شریف ایران اسلامی این پیام را می دهد که تا پای جان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین ایستاده‌ایم و تا آخرین قطره خون از آرمان‌های انقلاب دفاع خواهیم کرد.
رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: ما نیز در کنار سایر مردم و به جهت انزجار از اعمال ننگین رژیم صهیونیستی در این اجتماع عظیم حضور یافته ایم؛ همه مردم با خروشمان به جهانیان می گوییم که پای نظام، انقلاب و آرمان‌های آن هستیم.
حسینی با بیان اینکه مجامع جهانی و سازمان های حقوق بشری باید نسبت به جنایات صورت گرفته در غزه بی تفاوت نباشند گفت: مجامع جهانی در برابر این جنایات سکوت پیشه نکنند و نسبت به آن واکنش نشان دهند.
وی افزود: مجامع جهانی می بایست ضمن محکوم کردن این جنایات، رژیم اسراییل را تحریم نمایند و آن را سرجای خود بنشانند.
حسینی در پایان این حضور پرشور را اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی و ایادی آن و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دانست.

مدیر ارشد امتیاز به خبر :