دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

نگارخانه

روابط عمومی سازمان حج و زیارت خشم و انزجار خود را از اعمال ننگین رژیم جنایتکار اسراییل اعلام و با مردم مظلوم غزه همدردی کرد.

روابط عمومی سازمان حج و زیارت خشم و انزجار خود را از اعمال ننگین رژیم جنایتکار اسراییل اعلام و با مردم مظلوم غزه همدردی کرد.

روابط عمومی سازمان حج و زیارت در پیامی ضمن تاثر شدید از به شهادت رسیدن کودکان، زنان و مردان بی پناه غزه به دست رژیم صهیونیستی ، انزجار خود را از اعمال ننگین رژیم کودک کش اسراییل درنسل کشی مردم بی دفاع را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت؛ متن پیام این اطلاعیه به شرح ذیل میباشد؛
بسم الله الرحمن الرحیم
«لِيُحِقَّ الْحَقَّ وَيُبْطِلَ الْبَاطِلَ وَلَوْ كَرِهَ الْمُجْرِمُونَ »
امروز اگر هر انسان آگاه و بیدار دل، جنایتهای هولناک ومجرمانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را ببیند و قلبش ازاین ظلم و ستم بی سابقه به درد نیاید، بویی از انسانیت نبرده است.
رژیم صهیونیستی پلید و بی مصرف که روزهای افول خود را در آیینه می بیند و از همیشه منزجرتر شده است پس از حملات ناجوانمردانه در روزهای گذشته ، اینبار در وحشی گری بی سابقه که قلب تمامی مسلمانان جهان را به درد آورده است ، در جنایتی هولناک یک بیمارستان را در غزه هدف قرارداده و صدها تن کودک، زن، مرد و پیروجوان را به شهادت رسانده است.
بی شک این نسل کشی جنون آمیز و غیر بشری از ذهن هیچ انسان آگاه دل و بیدار دور نمی ماند و در این میان تمامی مدعیان حقوق بشری و سازمان های بین المللی باید افسار این گرگ پلید را بگیرند و آن را محاکمه نمایند.
ما نیز در کنار سایر مسلمانان جهان و مردم ایران اسلامی با چشمانی اشکبار و قلبی آکنده از خشم و انزجار نسبت به رژیم منحوس صهیونیستی، با مردم مظلوم و بی پناه غزه همدردی می کنیم.
ان شاالله که هرچه زودتراین رژیم غاصب و کودک کش در محضر جهانیان محاکمه و به سزای اعمال ننگین خود در قبال خون های به ناحق ریخته شده برسد.

مدیر ارشد امتیاز به خبر :