شنبه 06 مرداد 1403
EN

نگارخانه

یادداشت به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره)

  • 15 خرداد 1403
  • 08:00
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 79 بازدید
  • Article Rating

 یادداشت به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره)
 سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ، عالم ربانی و مرجعی گرانقدر ، تسلیت و تعزیت باد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت ؛ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به ‌عنوان اعجاز قرن، آن‌چنان با نام و یاد امام راحل(ره) عجین شده که به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی، این انقلاب بی‌نام و نشان ایشان در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.
امام خمینی (ره) شخصیتی است که با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.
بدون شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان، ادای دین به همه کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان انقلاب اسلامی جانفشانی نموده‌اند.
اینک چهاردهم خردادی دیگر از راه رسیده و سی و پنج بهار از نبود ایشان گذشته است.
14 خرداد سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی رحمت الله علیه معمار کبیر انقلاب اسلامی است؛ رهبری از سلاله ایمان در جهان معاصر؛ مردی که با نفس گرم و جهاد مومنانه، جهان را تکان داد.
اندیشه امام خمینی (ره) الگویی برای همه ملت های آزاده جهان شد و مانند فانوس دریایی، راهنمای همه کشتی شکستگان در تلاطم موج های ظلمت و تاریکی و امید نجات آزادگان عالم بود، هست و خواهد بود.
نظام پویای تفکر خمینی کبیر، اکنون در سایه رهبری حکیم فرزانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب نه تنها در حیات سیاسی جمهوری اسلامی ایران، بالنده، زنده و رو به گسترش است بلکه ابعاد جهانی آن به ویژه در استکبار ستیزی و دفاع از مظلومان عالم را شاهد هستیم.
لیکن نفس به حق خمینی کبیر نه تنها در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی بلکه در داخل کشورمان نیز همچنان استوارانه می درخشد؛ تربیت نیروهایی که خالصانه و خاضعانه برای مردم به خدمت می پردازند و زندگی خود را وقف ایشانن می کنند نمونه ای از راهبری های امام خمینی(ره) محسوب می شود.
فرزندان خمینی همین خادمانی هستند که در راه مردم و در راه خدمت ، جان خود را به کف دست می گیرند و از مخاطرات هراسی ندارند و تنها خدمت و عشق به مردم را می بینند که نمونه بارز این رفتار در شهید آیت الله رییسی و همراهان ایشان مشهود است.
در پایان ضمن تسلیت ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی ، یاد و خاطره شهدای 15 خرداد که در راه مبارزه با رژیم ستم شاهی به شهادت رسیدند و جان خود را برای پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی گذاشتند ، گرامی می داریم.
به روان مطهر امام و همه شهدای انقلاب و دفاع مقدس، خالصانه ترین تحیات و درودها را می فرستیم. روحشان شاد و راهشان پر رهرو.

مدیر ارشد امتیاز به خبر :