شنبه 06 مرداد 1403
EN

نگارخانه

با رهروان حج 1403 بازدید دست اندرکاران حج و زیارت از هتل محل اسکان زائران ایرانی در مدینه/غم شهادت رییس جمهور و همراهان در چهره زایران

  • 01 خرداد 1403
  • 10:51
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 97 بازدید
  • Article Rating

بازدید دست اندرکاران حج و زیارت از هتل محل اسکان زائران ایرانی در مدینه/غم شهادت رییس جمهور و همراهان در چهره زایران

 نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت با حضور در هتل محل اسکان زائران ایرانی از روند خدمت رسانی به این زوار بازدید کرده و با آنها به گفتگو پرداختند؛ زایران در این دیدار صمیمانه ضمن خداقوت به مسئولان از شهادت رییس جمهوری و همراهان ایشان ابراز تاثر و اندوه کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی و آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت امروز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت‌ماه ) به صورت سرزده در هتل «درة امجاد السلام» که محل اقامت ۴ کاروان از استان‌های خوزستان و خراسان رضوی می باشد و ۶۳۹ زائر در آن اسکان دارند ، حضور یافتند.
در این بازدید ، دست اندرکاران حج و زیارت از نزدیک با زائران کشورمان و مدیران و کارگزاران حج که درحال ارائه خدمات به حجاج بودند ، به گفتگو پرداختند..
حجت‌الاسلام والمسلمین نواب در حالی وارد هتل درة امجاد السلام واقع در نزدیکی حرم نبوی شد که زائران پس از بازگشت از نماز ظهر مسجدالنبی در غذا خوری هتل مشغول صرف ناهار بودند. جمعیت حاضر در غذا خوری با دیدن نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت ، با ذکرصلوات از مسئولان حج و زیارت کشورمان استقبال کردند.
در ادامه حجت‌الاسلام نواب و آقای حسینی از درمانگاه مستقر در محل اقامت زائران ایرانی در هتل «درة امجاد السلام» بازدید کردند و توصیه هایی را به جهت خدمت هرچه بهتر به زایرانی که در این مرکز درمانی حضور می یابند ، مطرح کردند.
در این بازدید ، دکتر سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در باره خدمات درمانی و بهداشتی که در درمانگاههای وابسته به این مرکز به زائران ایرانی حرم نبوی ارائه می شود ، گزارش داد.
بر پایه این گزارش، در این دیدار صمیمانه زائران در ابتدای ورود سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت به هتل، آنان را در بر گرفته و به عرض تسلیت در مورد شهادت جمعی از خادمان بصیر و صادق کشورمان و ریاست محترم جمهوری و همراهان پرداختند و آن گاه به بیان نقطه‌نظرات خود درباره سفر معنوی حج و امکاناتی که برای حجاج در این سفر فراهم شده است، اشاره و اظهار قدردانی کردند.

مدیر ارشد امتیاز به خبر :