شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

نگارخانه

آغاز سفرهای عمره پس از ۹سال وقفه/ مراسم بدرقه نخستین گروه اعزام عمره گزاران ایرانی انجام شد

 

مراسم بدرقه نخستین کاروان‌های زائران ایرانی پس از ۹ سال وقفه با حضور مسئولان حج و زیارت ، سفیر عربستان در کشورمان و جمعی از مسئولان هواپیمایی و شهر فرودگاهی در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیین بدرقه نخستین گروه از زائران عمره گزار ایرانی بامداد امروزدوشنبه (3 اردیبهشت) در ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با حضور سرپرست حجاج ایرانی، رئیس سازمان حج و زیارت، سفیر عربستان در کشورمان، جمعی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) و هواپیمایی و جمعی از مسئولان ذیربط برگزار شد.
در این مراسم که با شور و اشتیاق وصف‌ناپذیر زایران چشم انتظار همراه بود، مسئولان حج وزیارت و شهر فرودگاهی به ایراد سخن پرداخته و زایران را در کمال احترام رهسپار شهر مدینه منوره کردند .
برپایه این گزارش، با تلاش دست اندرکاران حج و زیارت و سایر مسئولان کشورمان، سفرهای عمره پس از وقفه ای ۹ساله از سرگیری شد و نخستین گروه عمره گزاران در قالب دو کاروان ۸۵ نفره (۱۷۰نفر) رهسپارمدینه منوره هستند.
این گروه از زائران کشورمان که از استان های کرمانشاه و کردستان می باشند با پروازهای هواپیمایی ایران ایر رهسپار سرزمین وحی می شوند و به مدت ۵روز در مدینه منوره و ۵ روز در مکه مکرمه اقامت خواهند داشت و ضمن زیارت حرم پیامبر اکرم(ص) و ائمه بقیع اعمال و مناسک عمره را انجام خواهند داد.

مدیر ارشد امتیاز به خبر :