دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

نگارخانه

پیام روابط عمومی سازمان حج و زیارت به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس ( ع ) و روز جانباز

  •  
پیام روابط عمومی سازمان حج و زیارت به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس ( ع ) و روز جانباز
روابط عمومی سازمان حج و زیارت به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس ( ع ) و روز جانباز را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ متن پیام روابط عمومی سازمان به شرح ذیل می باشد؛
بسم الله الرحمن الرحیم
خجسته روز ولادت بزرگ پرچمدار نهضت سرخ کربلا حضرت ابوالفضل العباس ( ع ) و روز جانبازان سرافراز میهن اسلامی، به ویژه جانبازان عزیز شاغل در سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری را تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
روز جانباز به عنوان روز ایثار، شهامت، رشادت و دلاوری مردانی شناخته شده است که آنان همچون دژی مستحکم، شجاعانه در جهت دست یافتن به آرمان های والای اسلام عزیز، انقلاب شکوهمند اسلامی و حفظ و حراست از آن گام های بلندی برداشتند.
ما بر این باوریم جانبازان، قدرت ایمان خود را در بستر اخلاق و معنویت به ابزاری مؤثردر دفاع از اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی، آرمان های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی) تبدیل کرده اند و تا پای جان برای این مردم عزیز ایستاده اند.
جانبازان عزیز، ضمن تحمل رنج و درد جسمانی و شرایط سخت زندگی، با روحیه ای بسیار بالا، در خط مقدم جبهه تمامی اسلام در برابر تمامی کفر در عرصه های مختلف، ایستاده اند. آنان راست قامتان همیشه تاریخ هستند.
جانبازان همچون نگینی بر تاریخ انقلاب اسلامی و عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، می درخشند و صفحه های تاریخ و قلوب آزادگان به وجود آنان افتخار می کند.

بی شک، تجلیل و تکریم از جانبازان، ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مایه بقاء و استحکام انقلاب اسلامی و خواسته امام راحل و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) می باشد که وظیفه آحاد ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی است.
در چنین روزی یاد و خاطره تمامی جانبازان عزیز کشورمان و یادگاران دفاع مقدس را گرامی می داریم .
مدیر ارشد امتیاز به خبر :