دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

نگارخانه

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت: انقلاب اسلامی ، انقلابی بزرگ، بی نظیر و ماندگار است

  •  
نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت: انقلاب اسلامی ، انقلابی بزرگ، بی نظیر و ماندگار است
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همگام با دیگر قشر‌های مردم انقلابی تهران در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت و از این انقلاب بعنوان انقلابی بزرگ ، بی نظیر و ماندگار یاد کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت به نقل از بعثه مقام معظم رهبری؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب که در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه راهپیمایی ۲۲بهمن، سخن می گفت، افزود: انقلاب اسلامی بیش از چهار دهه است که با وجود توطئه های دشمنان، با یاری خدا و همت مردم حفظ شده و بعنوان یک الگوی توفنده مطرح است.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اضافه کرد: با وجود تحریم های ظالمانه ، کشور نسبت به بسیاری از کشورها در وضعیت بهتری قرار دارد که نشاندهنده روحیه انقلابی و جهادی مردم است.
سرپرست حج ایرانی با بیان اینکه مشکلات حتی در کشورهای پیشرفته وجود دارد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با همت مردم شریف و عزیز ایران و رهبری داهیانه حضرت امام راحل(رض) و مقام معظم رهبری یکی پس از دیگری قلب ها را فتح کرده و از گردنه های صعب العبورگذشته و به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.
حجت الاسلام والمسلمین نواب 22 بهمن امسال را متفاوت با تمام سال های گذشته دانست و گفت: امروز دامنه های تفکر انقلاب اسلامی گلوی رژیم صهیونیستی را می فشرد ، رژیمی که در طول شش روز قوای نظامی سه کشور را از کار انداخت بالغ بر چهار ماه است که توسط یک گروه مقاومت در باریکه غزه زمین گیر شده است. این رژیم امروز نه تنها هیمنه اش فرو ریخته بلکه افرادش هم به اسارت نیروهای اسلام در آمدند.
وی در ادامه با بیان اینکه موشه دایان وقتی انقلاب اسلامی پیروز شد ؛ گفت این انقلاب با این ایدئولژی دشمنی برای اسرائیل است ، تصریح کرد: ما دشمن هیچ کشوری نیستیم جز تجاوزکاران و ستمگران که حق دیگران را ضایع می کنند.
وی افزود: اشغالگران صهیونیست علاوه بر غصب سرزمین فلسطین ، صاحبخانه ها را از خانه هایشان بیرون و خانه ها را ویران می کنند و فرزندانشان را می کشند ، این دشمنی در طول تاریخ بی سابقه است و امیدواریم که خداوند فتح و نصرت را بزودی نصیب مردم فلسطین بنماید.
گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین نواب که امروز راهپیمایی خود را از تقاطع خیابان های آزادی و رودکی آغاز و همگام با مردم به سمت میدان آزادی حرکت کرد در طول مسیر راهپیمایی با تعدادی از خبرنگاران رسانه‌ها به گفتگو پرداخت.
مدیر ارشد امتیاز به خبر :