دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

نگارخانه

دعوت رییس سازمان حج و زیارت برای راهپیمایی 22 بهمن 1402

  •  
دعوت رییس سازمان حج و زیارت برای راهپیمایی 22 بهمن 1402
رییس سازمان حج و زیارت از اقشار مختلف مردم، کارکنان حج و زیارت و خادمان و کارگزاران حج و زیارت دعوت کرد تا در راهپیمایی پر شکوه 22 بهمن شرکت نمایند.

به گزارش روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ متن پیام رییس سازمان حج و زیارت به شرح ذیل می باشد؛

مقام معظم رهبری (مدظله العالی):راهپیمایی بیست ودوم بهمن مظهر اقتدار ملی است.

٢٢ بهمن در حالی فرارسیده است که ملت غیور و بزرگ ایران اسلامی چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب را جشن می گیرد، انقلابی که امروز به مظهر ایستادگی و طلوع برای آزادیخواهان جهان تبدیل شده و مشتی محکم بر دهان مستکبران است.
پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران است و این انقلاب تجلی شکوهمند حماسه‌ای است که در ۲۲ بهمن ، ایران تولدی دوباره یافت و به عنوان ام القرای اسلام ناب محمدی در قلب تاریخ رسوخ کرد.
این یوم الله ، روز خروش ملتی است که سرود رهایی را به رهبری حضرت امام خمینی رحمة الله علیه سر دادند به راستی که در این روز الهی، طلوع حق به حقیقت پیوست.
اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن آغاز بهار انقلاب اسلامی از همه آحاد مردم عزیز و شریف ایران اسلامی به ویژه کارکنان وظیفه شناس حج و زیارت، کارگزاران و خادمان زایران ، دعوت می نمایم با حضور پرشور، گسترده و بانشاط در راهپیمایی امسال تجدید بیعت و میثاق خود را به حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و مقام شامخ شهدای عزیز کشور و آرمان های بلند امت اسلامی نشان دهند و تجلی حضور و شکوه مردمی را به منصه ظهور رسانند.
بی شک این شکوه و حضور مردمی که در راهپیمایی یوم الله فردا نشان داده می شود در انتخابات پیش رو نیز شکل خواهد گرفت و همانند همیشه چهره پلید بدخواهان نظام اسلامی را بیش از پیش نمایان خواهد ساخت و توطئه های کوردلان را خنثی می نماید.

سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت
 

مدیر ارشد امتیاز به خبر :